"
"

Jag svarar

DATUM: 2012-05-16 / TID: 21:08:51
Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Maja
Smeknamn: Mina föräldrar kallar mig stumpan. Mina vänner: Majjis, Kolven och ibland Majsen
Låt som när du är ledsen sörjer till?: When your gone av Avril Lavinge
Beroende av: Mobil, blogg, datorn, TV.n, mat och sånt som man faktsikt inte klarar sig utan, Vatten m.m
Vad tror folk om dig?: Har faktiskt ingen aning...
Stämmer det?: -
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag sjunger bra, fina ögon, fin klädstil och lite annat
Vad säger du för att imponera på någon?: Vet inte, ger bra komplimanger antagligen
Hur imponerar man på dig?:Att man är snäll och omtänksam och när man faktsikt tycker om samma saker som jag så att man har samma intressen.
Brukar du skratta för dig själv?: Ibland, om det är något riktigt roligt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej :)
Var bor du?: Lite utanför Stockholm, förorten Järfälla.
Trivs du där?: Ja det gör jag. Man känner de flesta. Lite dött men ett riktigt fint och mysigt ställe.
Äger du några converse?: Ja.
Vad har du för mobiloperatör: Tele 2 comviq

Är du allergisk mot något: Kiwi
Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Olika, men mest "hej!"
Vem ringde du senast?: Mamma.
Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Kommer inte ihåg.
Antal timmar sömn inatt: 7 och en halv timme
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja!
När mår du bra: När solen skiner och det är sommar och när jag får umgås med mina vänner och min familj.
När blev du fotad senast: Det var faktiskt idag av Lina.
Hur känner du dig nu: Stressad fast ändå lycklig över att det är heeelg! :D
Vad tycker du om fötter: ?
Vad saknar du:Sommaren
Hade du en bra kväll igår: Ja.
Favorit dryck på morgonen: Oboy klart!!
Rakar du benen: Ja.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23.00 (SENARE PÅ HELGER)
Är du blyg?: Ibland, det beror på.
Sysslar du med någon idrott: Springer ibland fast har inte blivit något av på jätte länge...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja inte direkt, man måste faktiskt lära känna personen först innan man vet om man tycker om den,
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:Svår fråga, hmm... Eh typ det man kan göra när man är kille

Är du nöjd med ditt liv: Ja även om det finns uppochner gångar.
Är du bortskämd: Nja sådär
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Taylor Swift, hon gör jätte bra texter och sen gillar jag att hon skriver det mesta utav sina låtar från sådant hon varit med om.
Vad längtar du till?: Sommarlovet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag älskar min vänner och jag hoppas att de älskar mig tillbaka
Hur gammal är du: 97a, 15 år.
Tycker du om någon just nu: Nej tror inte de...
Du samlar på: Samlade på mycket förr men inte nu längre.
Gröna eller röda äppeln: Gröna, men vissa röda är goda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika. Ibland ingen alls.
Vilken tid gick du upp idag:7.00 som alla vardagar
När grät du senast: Igår...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej absolut inte, märket har egentligen ingen betydelse för min del. Tycker bara att kläder ska vara snygga, ha bra kvallite och att de såklart är sköna

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på när jag gick och la mig.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Ja.
Är du bra på att laga mat: Nja sådär fast jag gillar det.
Hur vig är du: Inte alls vig, hehe kan knappt gå upp från en stol typ
Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten eller saft
Tycker du om sushi: nej usch, har faktiskt prövat en gång men spottade typ ut det nästan direkt.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips med dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Vilken ögonfärg har du: Blågråa, I THINK
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, flera gånger.

Kommentarer
Postat av: Stephanie & Amanda

sv. jo bara bra :)

vad gör du då? :)

2012-05-16 @ 21:13:30
URL: http://ccameraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-05-16 @ 21:48:26
Postat av: tora juhlin

KOLVEN!! <3

2012-05-16 @ 21:49:50
URL: http://torastyle.blogg.se/
Postat av: tora juhlin

:D :D :D !!

2012-05-16 @ 22:20:46
URL: http://torastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback