"
"

Ångest + helgen

DATUM: 2012-11-18 / TID: 23:16:00

Jag har världens ångest inför veckan! OMG, jag kommer dö typ :( jag vet faktiskt inte hur jag ska klara av det, 3 prov, 1 läxförhör och 1 inlämningsuppgift under 1vecka lixom! Usch, usch, usch! Men alla verkar typ ha lika mycket att göra just nu i 9.an så jag är ju iaf inte ensam :)

Aja lite snabbt om helgen då: jo var ju i stan igår .Såg nya twilight filmen. Den var skit bra! :D så ni som inte har sett den än: se den! Vill nästan se den en gång till!
Sen så åkte vi hem till mig, såg TV, fikade och åt lite. Blev lite prat också förstås.

Aja idag har jag inte gjort så mycket. Har varit så sjukt trött! Alltså ärligt, jag har typ inte varit så här trött på hur länge som helst. Men iaf så pluggade jag lite, det kändes bra! Sen så kom morfar här och fikade lite.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Hela huvudet värker typ så det är väl ett tecken!

Godnatt sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback