"
"

Depp-inlägg...

DATUM: 2012-11-06 / TID: 15:28:32

Så har varit hemma hela dagen idag pga sjukdom -.- och jag kan väl inte säga att jag har blivit bättre. Great att man missar så sjukt mkt bara för en liten förkylning. Usch, sen har jag egentligen skitmycket att göra. T.ex NO, mina 2 labbraporter och sen att plugga till ett prov som jag har på torsdag :( men jag fattar typ ingenting och sen orkar jag typ inte äns gå upp ur sängen! Tänker fan inte bry mig längre! Hatar mitt jävla liv!

Det jag har gjort idag är väl typ inte så mkt. Har just kollat på det senaste avsnittet utav GossipGirl. Ja somsagt annars så har jag typ bara legat i sängen och tyckt synd om sig själv, Drogat tabletter och snytigt mig. Nejmen gud så kul liv man har!

Förlåt för det här deppiga och dryga inlägget men asso jag orkar fan inte med allting just nu. Vill bara gå och sova i typ hundra år eller typ dööö!


Kommentarer
Postat av: Hanna syssling

finns för dig gmn <333

2012-11-06 @ 19:00:53
URL: http://loveisnottheend.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback