"
"

Friday today! :D

DATUM: 2012-11-23 / TID: 08:12:29

Godmorgon alla!

Haha trodde aldrig jag skulle vara såhär glad över att det är fredag :D den här veckan har varit så otroligt stressad i skolan, det känns som att jag har pluggat varenda dag faktiskt. Vilket jag kanske inte har men det känns så iaf...

Men nu är det då fredag. Har franska-prov idag. Hoppas det verkligen kommer att gå bra men har pluggat ganska mycket. Har det även det efter rasten så ska plugga lite då också! Men jag tror att det Kmr att gå helt okej :)

Efter skolan ska jag och mamma åka o shoppa. Någon belöning behöver man ju ha efter den här veckan lixom! Sen blir det nog lite mys hemma. Orkar faktiskt inte göra nått idag. Ska bara slappa och njuta över att det är fredag :)

Men nu så ska jag snart gå!
Bye My friends! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback