"
"

Friday!

DATUM: 2012-11-17 / TID: 00:43:21

Haha gud så skönt (men ändå inte) jag har nämligen somsagt 3 prov nästa vecka -.- och ju mer jag kmr närmare de desto mer blir jag stressad och ja...

Usch, men iaf dagen idag har varit helt okej. Går inte in på några ditaljer så eftersom att jag är jätte trött och ska lixom snart gå o lägga mig! :)

Har haft Liniis här idag efter skolan till typ 21.00 någonting. Vi kollade på X-factor, snackade och bara hade det trevligt :) kul att något här i livet är bra iaf: mina härliga vänner!

Har nyss sett 2 serier + en film. Igen bra film alls men serierna var bra, haha som alltid.
Men nu ska jag sova, puuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback