"
"

Godnatt älsklingar! ♥

DATUM: 2012-11-25 / TID: 00:56:46
Så har nyss kollat på en ganska bra film men den kändes väldigt lååång! Alltså ett sådär betyg ifrån mig. Den hette: I don`t know how she does it. Handlar om en två barnsmamma som har ett jobb som är väldigt krävande och då måste hon försöka att växla arbete och hemmafru och det går då inte riktigt som hon hade hoppats...
 
Iaf, så den har jag kollat på och ja imorrn så ska jag bara ta det väldigt lungt! Behöver det efter den här jobbiga veckan känner jag så att jag kan samla krafter tills nästa. Men sen på kvällen blir det nog lite plugg. Har ett NO-prov på onsdag så...
Men nej nu ska jag inte tråka ut er!
 
Sov så sött allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback