"
"

Godnatt folket! :)

DATUM: 2012-11-23 / TID: 23:19:54

Nä nu ska jag banne mig sova. Blir gymnasiemässa imorrn så måste ju vara klar i hjärnan när man går runt vid alla utställare och sånt! För är typ runt 180 st! Ja, man Kmr nog att bli ganska förrvirrad.

Dagen idag har varit helt okej faktiskt! Jag hade prov i franskan och det kändes väl hyfsat... Men sen har jag varit jätte lycklig över att den här jätte jobbiga veckan är över :D det känns så jävla bra! Sen så åkte mamma och jag o
Shoppade. Köpte en stickad tröja som inte kliade! och sen även en randig för att byta ut min andra randiga som jag slängde här om dagen :P haha ni som känner mig vet ju att jag är beroende utav randigt :P

Ja men nu har jag precis kollat på X-factor. Kan verkligen inte fatta att Malkom åkte ut och att JEM stod i duell. Någonting fel är det ju! Även om Malkom inte var min favvo så tkr jag ändå han förtjänade en plats i finalen! Han var ju jätte duktig...

Nä nu ska jag sova!
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback