"
"

Onsdag

DATUM: 2012-11-28 / TID: 16:32:37
Hejsan läsare! :)
 
Dagen idag har varit ganska bra faktiskt. Bara det att den här veckan är så sjukt seeg :( Trodde det var torsdag lixom... Men ja nu har ju halva veckan gått så det är ju iaf nice!
 
Skoldagen idag då. Det var sjukt nice för vi slutade tidigare, hade ju NO prov så då fick man gå tidigare. Sen tittade vi på film lektionen innan. Så skönt ju! ;) Sen gick jag och Lina hem till mig, åt lite mellis och sen snackade vi lite, lyssnade pålite skön musik och sånt.
 
Idag ska jag göra klart idrotten så det ska bli klart. Sen har jag faktiskt gjort klart allt för den här veckan. Gud så härligt. Men ja, det var väl allt tror jag.
 
Au revoir! :)

Kommentarer
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu'@fb

Skitfin blogg!

Svar: Tackar, tackar! :)
Maja Afzelius

2012-11-28 @ 20:09:41
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback