"
"

Tisdag

DATUM: 2012-11-27 / TID: 20:38:14
Ja idag har det varit bra, förutom då vädret och att jag har varit så sjukt seeg! Ja skoldagen var väl som vanligt. Nu börjar man värkligen tröttna på de vanliga skoldagarna! Snälla tiden, kan du inte gå lite snabbare? Så vi får jullov snart :P Men ja, idag var det dans på idrotten. Var faktiskt skit kul! Ni kanske inte visste det men jag tycker faktiskt att det är jätte kul att dansa. Gjorde det alltid i mitt rum när jag var liten. Fast bra är jag väl inte :P
 
Aja nog om det, kvällen har jag tillbringat med familjen. Vi åkte till en resturang och åt lite sen blev det hem och plugga. Och det är väl det jag gjort. Snart ska jag kolla på GossipGirl och sista avsnittet utav portkod 1321. Buhu! Och sen är det ju inte så många avsnitt kvar på GossipGirl heller. Så det blir ju kul...
 
Nä ni får ha det så jätte bra nu så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback