"
"

Torsdag

DATUM: 2012-11-29 / TID: 22:43:42

Dagen idag har varit bra! Vi var lediga sista lektionen. Då hade tydligen lärarna "kurs" eller vad det nu var... Men jag och Lina stannade kvar och gjorde NO.n iaf. Lika bra. När man går hem så blir det ju ändå inget gjort typ.

Efter skolan gick jag hem. Gjorde idrotten lite snabbt och sen åkte jag, mamma och pappa på öppet hus i SAM gymnasiet i Jakan. Kollade lite uppträdanden och sånt. Skit bra var det. Så det ska bli en utav alternativen. Var stort också! Blev typ helt förvirrad :P men fina lokaler hade det och bra lärare. Ja de verkade det iaf :D

Sen har jag inte gjort så mycket :) bara varit hemma och frusit. Så kallt nu ju. Usch!
Men blir mitt sista inlägg idag. Är snart dags att sova så.
GODNATT! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback