"
"

TORSDAG

DATUM: 2012-11-15 / TID: 23:06:37

Ja, tyvärr så har jag ju så sjukt mycket att göra :( 3 prov nästa vecka ju! Så sjukt stressad över allting just nu. Vill bara läggs mig ner och dööö känner jag :(

Nä men iaf. Dagen idag har varit bra. Förstår mer just nu känner jag av t.ex NO.n så det känns ju strålande :D haha strålande, fattar ni? Nä men vi håller ju på med strålning i NO.n så det var ju lite lustigt :P haha, sen på musiken fungerade det inte alls idag, vi skulle spela en låt och sjunga som jag aldrig hade hört, och ackorden till låten var typ asknäppa! Så slutade med att jag bara sjöng ist :P

Ja men nu har jag iaf nyss sett Beauti and the beast och ja nu är det väl dags att sova!

Godnatt allihopa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback