"
"

Vad jag känner mig bra på att blogga då!

DATUM: 2012-11-26 / TID: 23:21:05

Nejmen nu mst jag faktiskt skärpa mig! Inte sant? Haha jag tycker ju att det är kul att blogga men just nu så orkar jag lixom inte, men nu ska jag försöka iaf!

Dagen idag har varit bra fast seeeg. Trodde aldrig dagen skulle ta slut! Jätte irriterande ju... Aja men vi hade ganska bra lektioner och sånt :) på hemkunskapen idag bakade jag pepparkaksdeg. Men degen ville inte riktigt sammarbeta, hade tydligen för lite mjöl även fast jag hade så mycket som stod i receptet?? Aja nä men det fixade sig tillslut :D

När jag kom hem skrev jag min önskelista. Det är ungefär 1 och en halv sida lång. Haha stackars släktingar! Men ja man kan ju inte få allt förstås. Sen har jag pluggat lite och myst framför TV.n.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss och Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback