"
"

Fortfarande nätvärksfel -.-

DATUM: 2012-10-21 / TID: 13:00:53

Ååååh så irriterad jag är på den här jävla skiten -.- och sen nu när jag lixom går ut på nätet så kostar det ju pengar och bläää. Sen så mår jag typ skit också. Kan typ inte äta ngt, mår illa då :(

Hahaha, fick typ världens skrattanfall nyss. Mamma har tydligen tvättat mitt Lucialinne helt såhär utan att hon märkt det :PP hahaha typ såhär 2 mån i förväg ;) hon bara: vad är det här för ngt...? :P

Aja, nä men Gud så kul jag har det här... Hehe, nä nu känner jag hur jag bara blev väldigt konstig här så vi får helt enkelt höras senare.

Haha, asso Gud vilket sjukt konstigt inlägg det här blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback