"
"

Igår och idag :)

DATUM: 2012-10-25 / TID: 19:07:46
Halloy kära bloggläsare!
Jo, bloggade ju ingenting igår för att jag helt enkelt inte orkade. Ja men nu gör jag det iaf. pluggade lite igår och ja, fast blev inge prov i NO.n idag iaf. Fast det var ju bra eftersom att jag inte riktigt hade pluggat sådär jätte bra igår...
 
Igår sjöng jag inför nästan hela skolan vilket gick bra ;) Sen så var jag på gymnasiemässa i jakan. Sen så typ tittade jag runt lite där. Fast tror att det ändå lutar åt kulturama. Var inne på deras hemsida igår och jag tyckte det såg riktigt bra ut :) Lite tråkigt på utsidan för är typ industisamhälle runt omkring (var inne på google earth). Fast finns typ en park som inte är så långt borta. Jag tror verkligen att kulturama är bra för mig. Hoppas jag kommer in bara!
 
Ja dagen idag då. Jo den har väl varit bra typ... Var däremot en jätte tråkig musiklektion idag. Kunde inte alls sjunga låten, sen kunde jag typ inte texten heller. :( Sen efter skolan så var jag med Liniis och fotade. Ni får de fotona snart, och sen lite andra :)
 
Nu ska jag ladda in bilderna som ni då kmr att få snart. Sen så ska jag plugga, tvätta håret (skolfoto imorrn ju...), ringa Hanna och sen ta det lugnt tror jag väl ;) Hehe fullproppad kväll :P

Men vi hörs senare! :)
 

Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback