"
"

Jaaa äntligen den 23.e! :D

DATUM: 2012-10-23 / TID: 17:39:10

Äntligen, äntligen, äntligen! Har väntat så sjukt länge på den här dagen. Och idag är den här :) idag kmr halloween special i PLL bl.a men det största mst ju ändå vara att Taylor Swift har kommit ut med sitt 4.e album (haha iaf när det gäller mig: Red heter albumet! Jag har redan förhandslyssnat lite på låtarna på min Mp3 och jag mst säga att den är skit bra! :D först så tyckte jag däremot att den var den sämsta men nu när jag spelat den några gånger så är den värkligen jätte bra! :D

Dagen idag har varit bra. Känner inte alls "stressen" som jag kände igår :D så det är absolut bra med mig. Hur är det med er Sweeties? ;) hoppas bra iaf!

Juste, vårt nätvärk fungerar igen! Så sjukt bra! :) det hade tydligen "hoppat ur" eller nått. Aja nått fel var det iaf :P
Nu lyssnar jag förfullt på Taylor Swift med en kopp choklad i handen och tänker mysiga tankar med mig själv.

Nu ska jag kolla lite bloggar och sånt!
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback