"
"

Lite små ändringar bara ;)

DATUM: 2012-10-20 / TID: 22:46:44
Så gjorde headern lite tunnare elr vad man nu ska säga. Ja bara en liten ändring sådär. Fast jag tror dessvärre inte att jag kmr att ha den här headern så länge... Bara tillfällig lixom.
 
Har just sett lite filmer. Panaromal Activity 2 bl.a. SJUUUUKT LÄÄÄSKIG. Fyfan asso. Får lite såhär rysningar efteråt :( Men ja man får tänka att det inte kan hända i verkligheten. Den var ju faktiskt inte så verklighetstrogen som jag trodde den skulle bli... Sen har jag även sett två andra filmer som jag inte riktigt kmr ihåg :P Haha, elr jo. Friky friday var den ena. Sjukt rolig film!
 
Haha men ja. Nu blir det en film till, sen så ska jag sova.
Juste hittade överförningssladden imorse så ni får bilderna imorrn helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback