"
"

Omg har missat Min bloggs 1år dag.

DATUM: 2012-10-23 / TID: 22:19:03

I söndags var den ju. Ja då fyllde min blogg 1år och jag har helt missat den. Sorry, sorry bloggen! Ja så för ett år (och två dagar) sen så bildades min s.k blogg. Tyvärr så kanske jag ska byta snart bara för att min stilmall är helt puckad typ, men jag är inte säker... eller vad tkr ni?

Fast ändå så har jag på något sätt och tycker fortfarande om att blogga. Jag tkr det är kul att uttrycka känslor och att andra kan se vad jag gör och hur jag liksom lever mitt liv (Ifs så har jag ju inte något direkt spännande liv lixom) haha ;P.
Men Sen gillar jag att dela mina foton och annat också.

Ja får väl iaf fira med en liten tårt-bild då :)
Från weheartit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback