"
"

Sunday!

DATUM: 2012-10-28 / TID: 17:48:52

Hejsan allihopa!

Idag har jag mått bättre än igår. Har även gjort en massa saker idag. Vaknade först upp vid typ: 10.00 sen så frågade Lina mig om vi kunde fota. Just precis då så kände jag mig lite krasslig. Kunde typ knappt prata... Men sen så blev det bättre :) så då frågade även mamma mig om vi kunde åka o köpa vinterjacka. Så då åkte vi iväg och köpte en. Tänkte först ha en annan men den var konstig i knäppningen :(
Sen så fikade vi på waynes coffey och köpte lite underkläder till mig :))

Efter de så åkte jag hem och sen gick jag i mötte Liinis och då fotade vi lite. Var så sjukt skönt väder ute. Hade även min nya jacka på mig och den var så sjukt varm och skön. Skit nöjd! Sen så gick jag hem och nu har jag precis ätit :)

Var väl typ bara det jag skulle säga. Jo fotona Kmr nog imorrn då jag är ledig. Sjukt nice ju! Ska bara ta det lugnt!
Nä men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback