"
"

Blonde :))

DATUM: 2012-09-24 / TID: 22:10:49

Har färgat håret nu och blev ganska nöjd faktiskt. Visst lite för ljust kanske men jag ville ju bli ljus :D jag fick tyvärr ingen bra bild på förvandlingen så ja... Men ni märker väl senare :)

Imorrn är jag ledig, har studiedag :DD så då ska jag in till stan med Lina. Har lite grejer jag Mst fixa. Bl.a att kanske köpa ett par mjukisbrallor. Det brukar vara väldigt svårt att hitta så vi får väl se hur det blir, sen blir det väl ngt annat. Ja vi ska fixa Prao också :)) ska praoa på ett hunddagis. Jag som äääääälskaar hundar, tror det blir skit bra! :D hoppas de inte är så bråkiga bara, hehe :P

Blir mitt sista inlägg för idag så Godnatt sötisar! :)
Love dogs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback