"
"

Ingen mobil...

DATUM: 2012-09-27 / TID: 20:14:00
Var i Jakan efter skolan för att kolla min mobil men det fungerade inte så då mst den in på service.... Kmr inte ha mobil på 2-4 veckor :( Eller kanske. Lina, du tog ju såna där kontantkort i stan så om du typ skulle kunna ge mig ett sånt så skulle det vara jätte snällt. Asso lixom bara tillfälligt... Jag kan ju lixom inte klara mig utan mobil. Går ju bara inte! Så får ha min gamla HTC mobil. Men så är det ju när saker inte fungerar :(( Så får antagligen en ny Iphone sen :)

Men ja, det var väl det. Imorrn så ska jag till landet så blir nog bloggpause över helgen. Men vi hörs igen på måndag het enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Simona ågren- 13 år

hej hej, allt bra idag? :D

Svar: Ja visst, allt bra med mig :)
Maja Afzelius

2012-09-28 @ 19:42:55
URL: http://simonis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback