"
"

parfym tips (för den som gillar söta dofter)

DATUM: 2012-09-18 / TID: 17:52:29
Jag vill bara tipsa om den här. I love it!! Så sjukt good ifall man älskar söta dofter. Man luktar som en vaniljbulle hela tiden. Kanske inte så bra ifall ngn inte gillar vaniljbullar eller vaniljdoft dock men jag älskar vanilljbullar och vanilj. Parfymen brukar finnas på närmaste Åhlens eller Kicks tror ja...
Den här parfymen älskar jag också, fast den är inte bäst. Det är ju min vaniljparfym.
Den här parfymen är också väldigt söt (vilket jag gillar) Och jag tycker att själva flaskan är jätte snygg och sen gillar jag den ganska rena doften.
Den här parfymen gör att man doftar hallon och sommar. Är en jätte fin förpackning som kmr med och sen så älskar jag hallondoften. Det är även en ganska liten flaska vilket kan vara ett minus men den är lätt att ta med sig överallt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback