"
"

Sammanfattning utav fredagen :)

DATUM: 2012-09-21 / TID: 22:57:13

Ja, har ju varit en ganska händelserik dag. Hade ju förs orientering vid polhem och det kändes ju som om man aldrig skulle komma till mål. Helt utmattad, törstig och jätte ont i fötterna -.- men jag var ändå stolt över mig själv att jag kom till målet med livet i behåll, sen visst lixom, vi kom näst sist men vi tog alla kontroller så ja... :))

Efter orienteringen så åkte jag och Lina hem till mig, började laga vår berömda måltid: pasta med tomatsås :)) sen så tog vi världens skönaste fotbad. Haha skulle kunna ha haft de i vattnet hur länge som helst :P
Efter de så kollade vi på film tills det inte fungerade pga nätvärksfel och det felet är typ hela helgen så de blir ju jätte bra -.- (not) helt rastlös kmr jag ju att vara :((

Ja men sen så åt vi middag. Kollade på film (men den här gången på TV.n) och lite sånt.

Ja men nu ska jag inte trötta ut er med mitt pladder och babbel :P

Godernatter och vi hörs imorrn,
Puuuuuss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback