"
"

De senaste dagarna

DATUM: 2013-01-04 / TID: 22:56:15
Det har ju egentligen inte hänt så mycket. Börjar bli på bättringsvägen iallfal och det känns himla skönt! Men har väl typ bara suttit och lyssnat på musik på den nya sterion + att min käraa pappa har skaffat ett spotify konto som jag delar med honom så nu kan jag lyssna när som helst. I love! ♥ Så ja musik har det blivit. Sen har jag fortsatt lite på en låt som jag skriver. Har tyvärr bara listat ut melodin och lite utav refrängen än så länge. Men vi får se hur det blir...
 
Idag har jag däremot kommit ut en stund. Mamma, pappa och jag åt middag. Kinesiskt. Sen skulle det ha blivit shopping också men affärerna hade stäng så blev bara god mat och lite snack. Men det gick ju bra det iallafall. 
 
Nu har jag precis gjort lite tidsinställda till er. Ska ju inte åka bort eller så men jag måste bli klar med listan så det blir bra på bloggen iaf. Nu när jag nte bloggar sådär väldans mycket....
 
Men nu ska jag hitta på nått skoj.
Vi hörs! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback