"
"

Nya tag!

DATUM: 2013-01-07 / TID: 18:20:12
Så nu har vårterminen börjat igen. Konstigt att säga, vår! Men ja den kommer väl den också :) Men iallafall så hade jag faktiskt tänkt att göra ett videoinlägg men jag var seriöst jätte konstig idag så jag passar nog det idag. Däremot så berättar jag gärna om dagarna som har varit nu.
 
Igår var jag i stan med Liniis. Köpte en blus eller skjorta. Ja i vilket fall som helst så blev jag typ förälskad i den och jag visste ju att om jag inte skulle ha köpt den så hade jag ångrat det så sjukt mycket. Men åh så snygg den är! Lina köpte ett par jeans.
 
Sen idag var det ju vanlig skoldag. Redan såhär första dagen fick jag veta att jag har prov om 5 veckor i franskan. Så snällt att informera eleverna om det första dagen. Ibland blir jag så jäkla förbannad på lärarna! Men det är bra att jag slipper de om ett halvår :) Efter skolan så gick jag och lina hem till mig. Vi skrattade och hade kul. Lyssnade egentligen mest på musik... Men det var mysigt det också!
Skjortan som jag köpte:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback