"
"

Serie-fanatiker häär!

DATUM: 2013-01-08 / TID: 22:54:19
Haha, asso jag vet inte varför men jag måste typ se en massa nya serier hela tiden. Just nu har jag börjat följa Life unexpected. Ganska bra serie faktiskt. Handlar lite om familj, tonåren och ja typ sånt. Men jag tror att jag följer en massa serier bara för att ha någonting att göra och koppla av till på kvällarna. Ja, men jagmenar det funkar ju för mig :)
 
Dagen idag har varit seg. Kom knappt upp ur sängen imorse. Ville bara somna om! Sen så skulle jag egentligen haft jeans på mig men orkade inte det heller så blev mjukisbrallor och en hood-jacka. Mycket fint måste jag säga! Hehe men är ju tisdag så kanske egentlien inte gjorde så mycket :P
Ja men nu ska jag då snart gå och lägga mig. Ska bara göra ett inlägg till.
 
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback