"
"

Tips för ansiktet

DATUM: 2013-01-07 / TID: 17:10:00
Det här brukar jag använda vardagligen. Både morgon och kväll. Ja ibland hinner jag inte på morgonen men jag bara älskar de här produkterna från Mary Kay! De bästa som finns. Det ena är en ansiktsskrubb med 3 produkter i en. Sen den andra "tuben" är återfuktning som man använder efter själva skrubben. Sen har vi smikborttagning som tar bort all maskara som jag bara älskar. Lite oljig dock... Den lilla "tuben" Är för acne/finnar som är skit bra. Men seriöst. Det bästa som finns inom ansiktsvård. Efter att jag började med de här produkterna så har jag fått mycket mindre finnar och skavanker. Älskar! Tyvärr är produkterna lite dyrare men det är absolut värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback