"
"

Godmorning! :))

DATUM: 2012-08-24 / TID: 08:53:53

Så har ni sovit gott inatt? Ja det har iaf jag :) känner mig jätte glad över min iPhone. Man kan lixom ta hem roliga bakgrunder, appar och allting! Älskar den :)) haha :P

Just nu sitter jag här i fotöljen. Har gjort mitt klädval inför dagen också men det var svårt att bestämma sig. Hehe blå tröja eller brun t-shirt och jeans eller leggings. Ja ni förstår :P

Nu ska snart Liniis komma hit en stund sen ska vi gå tillsammans till centrum för att sedan åka till naturhistoriska museet med klassen. Ska tydligen svara på frågor och ja typ sånt kul (kanske inte)

Ni får ha det så bra idag! Bloggar när jag kmr hem, är troligen med Liniis då ;)

Puss och kram skumbanan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback