"
"

Hiss/diss just nu :)

DATUM: 2012-06-04 / TID: 18:15:29
Hiss:
  • Sommarlov om 4 dagar :D
  • Att jag bara behöver gå i skolan i 2 dagar
  • Att jag känner på mig att mina betyg kommer att bli ganska bra.
  • Filmer, jag bara älskar att se film och särskillt nu när man bara är hemma lixom.
  • Boken Eld som jag läser just nu. Jag kan bara inte sluta. Är helt beroende av den.
  • Min nya design. Är jätte nöjd :D
  • Pastellfärger. Mitt "senaste" inom kläder :)

Diss:

  • Det usla vädret, fast såg just att det ska bli lite bättre söndag nästa vecka ;)
  • Att jag fortfarande biter på naglarna. Usch, när kan man egentligen sluta? Jag tror inte att jag kmr att kunna sluta någon gång :(
  • Svartvita bilder. Okej tyckte det var kul ett tag men nu är det bara tråkigt...
  • Att jag inte kan träna. Det usla vädret gör ju så att man inte är på ett sånt jätte bra träningshumör -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback