"
"

Home ;)

DATUM: 2012-06-20 / TID: 17:48:32
Halloy igen kära bloggläsare!
 
I`m back and it feels good ;) Hehe :P Kom hem för någon timme sen typ... Har bara dushat eftersom att man luktade skit mkt nikotin -.- Usch men nu är det alltså borta.
 
Vet ni vrf jag inte bloggat då? Jo eftersom att jag glömde jäkla laddarsladden till mobilen :(( Så jag har alltså fått klarat moig utan den i 4 dagar :O Herregud att jag klarade det :P Haha slarvmaja jag är då, hur kunde jag glömma sladden till mobilen :O
 
Hade det iaf bra i Dalarna. Ja vädret var väl det enda som var skit -.- Satt ju typ och frös hela tiden så var ju mest inne. Läste min bok, ja inte hela då men nu har jag väl typ bara 50 sidor kvar :P Spelade såklart kort, 56 och plump. Och jag vann en gång i 56 fast kortspelet plump hatar jag nu mera, hehe :P Sen så såg jag ju såklart fotbollen också och lite annat på TV.n + att jag fotograferade lite också men de bilderna får ni senare! :)
 
Nä nu ska jag kolla mobilen som är på laddning.
Vio hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback