"
"

Godmorgon elr?

DATUM: 2011-12-22 / TID: 12:53:01
Hej o godmorgon elr vad man nu säger när klockan snart är 13.00 :P God förmiddag kanske, aja.

Vaknade kl. halv 11 idag av att jag hade jätte ont i huvudet o asso det gjorde verkligen ont lixom. Det kändes nästan som att huvudet snart skulle sprängas :( O jag har fortfarande lite ont även fast jag ätit frukost o tagit huvudvärkstablett. Vet inte varför jag har ont i huvudet, om det är så att jag sovit dåligt kanske elr nått :( 

Så dagens planer är att vara hemma o slappa tills ikväll då vi ska till mammas morbror eftersom att hans fru fyller år :) Vet inte om jag kanske tar med kameran o tar lite bilder, får se hur det blir :) Sen ska jag väl inte göra så mkt mer.

Nu ska jag snart gå o välja kläder, haha har fortfarande pyjamas på mig :P Sen ska jag kanske dusha ifall det behövs :)

Vi hörs senare!

Bye bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback