"
"

Ja, jag är dålig på att blogga :(

DATUM: 2011-12-29 / TID: 10:24:03
Elr har kanske blivit men det är lixom saker hela tiden. Teater ena dagen, dalarna nästa o.s.v Fattar inte vrf man bara inte kan ta det lugnt på lovet utan en massa aktiviteter. Aja nog om det :P

Så igår var det rätt trevligt. Var ju på barnteater som jag o mina kusiner fått i julklapp av farfar. Haha den var jätte rolig :P Skrattade nästan ihjäl mig. Hahahaha :P Sen efterdet åt vi o sen shoppade mamma o ja lite. Elr ja fick två grejer. Små örhängen o gråa strumpbyxor :)

Haha ni vet den där boken som jag skrev om i förregår. Jag har redan läst halva. Den e så sjukt bra asso. Så rekommenderar den. Ni får bild på den nedan :)

Så snart åker vi till dalarna. Men bli inte ledsen för ni kmr nog få lite inlägg iaf. Joo för jag kan ju nämligen låna pappas mobil o blogga från hans. Han har ju blogg.se appen fast han inte bloggar själv. Nää haha har faktiskt tagit hem den bara för att jag ska kunna blogga även fast jag e borta lixom :P Men fortsätt o titta in för det kan komma upp lite inlägg då o då :)

Nää nu ska jag snart åka så måste nog packa det sista!

Vi hörs senare! :)
Bäästa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback