"
"

Julafton imorrn!! :O

DATUM: 2011-12-23 / TID: 19:33:46
Så såg nyss att Lina hade bloggat. Har ni också såna trevliga vänner som bloggar åt en. Så snällt av dig Lina :P Då behöver väl inte jag blogga nu när jag har en assistent som bloggar ist för mig :P Nädå kmr nog aldrig att sluta blogga. Tkr att det är kul att göra de :)

Så har nyss kollat på film. Elr asso den håller typ på fortfarande fast det är lixom reklam nu så aa :)

Asso det är julafton imorrn o det känns inte alls som det!! :O
Det har lixom regnat idag. Asso gillar ju inte snö men tycker faktiskt att det kan vara snö på julafton iaf :) Iaf så ska min farfar komma då. Sen är det lixom bara jag, mamma och pappa så blir inte så märkvärdigt. Jag bloggar kanske inte imorrn bara så att ni vet. Jag kanske kan hinna med nåt inlägg men måste ju lixom vara social också men bara så att ni vet lixom. Juste ska ju till min syssling imorrn också, fast det är på morgonen :) Ska ge min julklapp till henne. Säger inte vad det är för vet att hon läser :P

Yess imorrn har jag faktiskt namsdag också. Heter ju Eva så får alltid öppna ett extra paket på morgonen :P Lycklig jag e :)


Nä nu ska jag återgå till filmen :)

Bloggar senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback