"
"

Lycka! :D

DATUM: 2011-12-25 / TID: 12:50:17
Asso gud, jag är så himla lycklig. Igår fick jag verkligen toppen julklappar. Fick en systemkamera!! :O Asso gud tror aldrig att jag har varit så lycklig i hela mitt liv. Jag grät igår lixom :O Fattar inte att jag fick en, trodde aldrig att jag skulle få nån :O Helt otroligt asso.

Så har tagit massor med bilder på mina fina julklappar som ni ska få senare, elr asso nån gång. För pappa måste nämligen installera nåt program så att man kan överföra bilderna till datorn :)

Ja vad var det mer som jag fick? Fick en handduk, dushtvålar, smycken, spel, 2kalendrar (fast olika)och presentkort på H&M :) Såå bra julklappar asso.

Dagens planer är att åka till farfar o gratta pappa. Han fyller nämligen år idag så grattis pappa!! :) Där kommer även mina kusiner vara, min faster o min halv farbror elr vad man nu ska säga :)


Bloggar kanske senare, får se ifall jag hinner.

Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback