"
"

Fredag hela veckan!! :D

DATUM: 2011-11-25 / TID: 16:11:49
Halloy!!

Gud vad jag älskar fredagar. Det enda dåliga med fredagar är att man är så himla trött. Man borde faktiskt ha fredag hela veckan. Haha får väl föreslå det till politikerna :P

Dagen har varit super, och då menar jag verkligen super :D Har haft bra lektioner, och ja allt har varit bra helt enkelt fast jag har varit rätt trött, fast det är jag ju nästan alltid :P Idag hade jag: franska, matte, lunch, so, musik och engelska :) De lektionerna efter lunch var roligast. Fast matten var också rätt rolig. Spelade kort då :D 

 Gammal bild.

Nu ska jag snart åka till kista o shoppa. Men ska nog ta lite mellanmål först :)

Bloggar senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback