"
"

Lussebullar :)

DATUM: 2011-11-19 / TID: 20:04:39
Hejsan!!

Just nu håller mamma o jag på att baka lussebullar. Mm vad gott det ska bli, haha :P Men skulle ju baka imorse egentligen men blev inte så eftersom jag vaknade så sent. Har gett upp pluggningen, orkar inte. Men vill inte ha allt imorrn heller så att jag lixom har tre läxor att göra imorrn :P

Morgondagens planer är att gå på scrapbooking-kurs. Mamma känner en som håller på med de. Jag har alltid gillat att pyssla nämligen. Altså scrapbooking kommer egentligen från USA men det är jätte inne i Sverige. Det är typ som att pyssla men det är mer som en hobby. Man kan t.ex göra ett helt foto-album och födelsedagskort. Jag har ganska mkt sånt hemma som papper, stämplar, stämpeldynor och embossing-pulver, har inte gjort nått kort på länge så det ska bli kul :)
Ja nu vet ni lite om vad scrapbooking är.

 Bild från google :)

 Ja så här kan det se ut när man scrapbookar :P Bilden är också från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback