"
"

Om ni orkar läsa :P

DATUM: 2011-11-30 / TID: 19:54:15

Halloysan!!

Nu sitter jag i mitt rum o har lite tid för mig själv, rätt skönt faktiskt :) Sitter även o tittar in lite på youtube :)

Som ni kanska förstod i mitt tidigare inlägg, elr nämnde jag det? Äh säger det iaf, att Johanna och Lina var här efter skolan och på rasten. Vi tittade på film, tog lite bilder som ni får senare och så gjorde vi mkt mer som jag inte orkar berätta :P Latis jag e :)

Ja dagen då. Den var väl rätt bra. Hade ju två timmars rast ist för en. Bilden var ju inställd :D Aja nog om det tjatet. De lektioner som jag hade var: svenska, idrott, engelska och no. På svenskan läste vi. Fattade ingentiing av min bok men kommer nog in i den när jag läst lite mer. Brukar ju vara så. Sen på idrotten "slappnade vi av" Ska typ "slappna av" i 15 minuter varje dag. Har det i "läxa" Haha först säger min idrottslärare att man ska springa för att höja konditionen o nu säger han helt plötsligt att vi ska slappna av. Hel korkat ju :P Sen spelade vi fotboll också på idrotten. Sen var det ju engelska prov. Tror faktiskt att det gick rätt så bra :) Men får se. På no.n skrev vi typ en saga. Fattar ingenting om vad jag ska skriva men det fixar väl sig senare :P

 Oj vad långt inlägget blev :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl sitta här en stund till :P

Vi hörs senare!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback