"
"

Top 3 böcker jag har läst.

DATUM: 2011-11-18 / TID: 17:20:17

3.

 Den här var så himla bra, jag älskade den verkligen. Läs den ifall ni gillar övernaturligt altså spöken och sånt :)

2.

Den här var också jätte bra. Kunde inte slita mig ifrån den. Läs den ifall ni gillar lite mer spänning och deckare typ :)

1.
 
Det här är den bästa boken som jag har läst. Jag fattar inte hur den kunde va så bra asso. Läs den ifall ni gillar vänskap och relationer :)

De var de de. Jag kmr göra flera listor sortsmåningom med bl.a filmer jag har sett m.m. Orkade inte berätta vad de handlar om detalierat så därför gjorde jag så här ist. Men om ni inte har läst de, gör det NUUU!!! :) Juste om de e de nått tema ni skulle vilja ha på listorna altså som t.ex böcken, filmer elr kanska bloggar. Tipsa järna i kommentarfältet nedan :)

Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Hanna (syssling)

Hej! kan inte du göra en lista på dina favolåtar... saknar dig syssling vi ses på söndag Kramizzzzz

2011-11-18 @ 20:50:14
URL: http://loveisnottheend.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna (syssling)

Hej glöm inte att gå in på min blogg och ge din kommentar om jag ska fixa en novell. kramizzzz

2011-11-18 @ 21:08:08
URL: http://loveisnottheend.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback