"
"

Jullåtar :)

DATUM: 2011-11-24 / TID: 17:21:58
Hejsan läsare! :)

Sorry att jag inte bloggade så mkt som jag skulle kunnat gjort igår. Jag pluggade och tränade med Johanna igår nämligen. Men nått inlägg skulle jag kunnat gjort iaf. Slarvmaja :P

Aja iaf. Har ju börjat tränat o jag mår faktiskt lite bättre, ingen stor skillnad men ändå. Dagen har varit helt okej, hade luciaträning :) Sen hade jag även musikalträning (dans) vilket gick sådär, kommer inte ihåg alla steg. Såå förvirrande :( Sen hade jag ju vanliga lektioner också men de orkar jag inte berätta om, haha lat jag är :P

Just nu lyssnar jag på jullåtar o väntar på att pappa ska komma hem från jobbet. Ska lägga ut några låtar sen men orkar inte just nu, gud vad lat jag e :P
 

Bloggar senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback