"
"

Ensam hemma :)

DATUM: 2011-10-31 / TID: 11:20:33
Hejsan!!

Blev inte någonting med Johanna. Har lixom ganska mkt att göra. Måste packa till dalarna och sen städa mitt rum och sånt nödvändigt. Ska även låna en bok på kallhälls bibliotek som jag kan ha på resan. Åker ju imorrn :) O gud vad det kmr vara kallt där. Det brukar vara 10 graders skillnad, men men. Altså jag åker till kylan medan mina kompisar åker till värmen utomlands. Lite avis är jag nog, hihi :P Ja i dalarna ska jag vara hos mormor. Ska altså inte åka skidor som alla brukar fråga. Det finns väl ingen snö heller men den tycker jag gärna ska stanna lite längre i luften :)

Ja nu sitter jag o lyssnar på musik i lugn o ro. Älska att inte ha några läxor, fast de har jag ju föresten men orkar absolut inte gör de nu. Det är ju höstlov!! :)

 Bild från i somras. I dalarna :)

Bloggar senare!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback