"
"

Godnatt :)

DATUM: 2011-10-23 / TID: 22:38:10
Hejsan!!

Ja nu e jag hemma, elr har varit de i flera timmar men påpekade de ändå. Jaa, skriver på vanlig dator igen :) Fast gick faktiskt rätt så bra med att blogga från pappas iphone också, så nu vet jag att om jag ska bort någonstans, där det inte finns någon dator så e de bara att låna pappas iphone för att blogga :)

O juste, FN-dagen imorrn. Döda mig asso :( Nej men gud vad närvös jag kmr va. Ska nog gå in på mitt rum o köra egenom låten så att den värkligen sitter. Vill lixom inte sitta där imorrn o bara ee hur var texten nu igen? O de e vara ännu värre när man e närvös. Men hoppas att de kmr gå bra o de tror jag egentligen också, de e bara mina närver som spökar... Juste har ju utväcklingsamtal också fast de e jag inte lika närvös inför. Brukar inte vara så märkvärdigt. Förra gången sa min lärare bara att allt går bra för mig i skolan o hejdå ungefär. 

Tog ju en massa bilder från landet, typ 69 st men orkar värkligen inte ladda upp de nu. Tror inte jag kmr hinna imorrn heller eftersom jag har många läxor och så, men laddar upp en gammal bild på mig ist. Ni får de från landet säkert i veckan iallafall :)



Godnatt!!

Försöker att blogga imorrn, om jag hinner. Har som sagt mycket läxor så aa :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla kan du lägga ut en video på när du sjunger? Snälla! Förresten din blogg är jättebra! :)

2011-10-25 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback