"
"

Hej hej!! :)

DATUM: 2011-10-24 / TID: 22:32:55
Hejsan läsare!!

Just nu tittar jag på medium på tv.7 :) Fast passar på o blogga nu eftersom de e reklam. Usch hatar reklam, särsilt när de tar reklamen precis när de e som mest spännande :P Såå man får vänta 5 min på fortsättningen lixom.

Aja dagen har varit super bra. Asso ärligt, brukar inte tycka om måndagar annars men den här dagen var faktiskt kul, kanske berodde det på att jag sjöng hihi :P tror de e den största anledning till att jag tycker den har varit kul. Gick faktiskt på sista lektionen, var bara jag som gjorde de av de som sjöng i min klass, de andra skolkade hihi :P
Sen hade jag ju utväcklingsamtal o de gick väl helt okej :)

Nu har jag skrivit en sida på svenskan så behöver skriva en sida på kvällen imorrn. Sen har jag ju engelska också men de ska nog gå bra tror jag. Får öva direkt när jag kmr hem från skolan :)

 
Årets skolfoto som kom i fredags :)

Godnatt!!

Försöker blogga imorrn. Vet inte om jag hinner. Läxor ju :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback