"
"

Mitt första inlägg på denna blogg ;)

DATUM: 2011-10-21 / TID: 17:39:20
Hej hej!! För ni som inte vet vem jag är, heter jag Maja Afzelius och e 14 år o går i 8.an i vanlig skola. Aaa tror ni fattar att jag går i skolan men påpekade de ändå, går i Källtorp föresten. Mina intressen är att sjunga och spela gitarr. Musik e mitt liv helt enkelt... Jag gillar även att vara med mina kompisar på fritiden o sen gillar jag faktiskt även att läsa böcker o titta på tv. Ska inte skriva så mkt mer för ni får säkert reda på mer senare.

Tidigare har jag bloggat med min kompis Lina på: http://majasoliinas.blogg.se/ Kika in där.
Men sen beslöt jag o Lina för att börja blogga på egen hand. Titta in hennes blogg också: http://linaannikalouise.blogg.se/ Vet inte ifall vi kmr blogga nå mer på vår blogg. Ska ta de beslutet snart, typ om en vecka elr så.

 Ja så ser jag ut :)

Aa bloggar senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback