"
"

Dags att sova då ;P

DATUM: 2012-04-23 / TID: 22:38:06
Jahapp, nu ska jag snart sova. Förlåt för den dåliga uppdatering jag gett er under kvällen. Har inte haft någon lust + att jag haft lite saker att göra. Tror tyvärr inte att det blir någon bra uppdatering imorrn heller för då ska jag nämligen ha musikalträning på kvällen, alltså inte direkt efter skolan. Ska dit vid 19.00 sen ska jagnog springa med Alva innan dess och kanske vara med Lina så ja ni förstår nog. Har alltså lite saker att göra. Juste har ju läxor också så det får väl bli emellan eller nått, vet inte riktigt hur jag ska hinna...
Aja det löser sig nog.

Nä nu så ska jag sova, eller ja snart...
Godnatt!
image description

Kommentarer
Postat av: elin - blogg designer

Kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! Säljer även designer! :)

2012-04-24 @ 11:04:23
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback