"
"

Godmorgon! :)

DATUM: 2012-04-30 / TID: 09:42:02

Usch ja. Nu ligger jag här på maddrassen och jag vaknade för en liten stund sen av att jag hade kramp i vaden. Aaaj så ont det gjorde sen hade jag en mardröm också :(
här är det även jätte dåligt väder. Vi som haft sol hela tiden vi varit här så kom det här. Ska tydligen bli rätt så kallt idag också. Får se ifall det blir någon brasa... Fast tror att det skulle bli sol framåt dagen så ;)

Ska snart gå upp och sätta på mig kläder. Sen så ska jag äta lite frukost och sen så ska jag nog plugga manus ;) är bara 7 dagar kvar tillpremiären! Kommer att dööööö :o är typ jätte orolig för en massa grejjer. Att jag typ sjunger fel eller att jag blir sjuk eller nått. Känns nästan som att jag bara tänker på de hela dagarna typ...

Aja vi hörs senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback