"
"

salut! :)

DATUM: 2012-08-29 / TID: 17:45:48
Så har inte bloggat förens nu för att... Eeh faktiskt så vet jag inte. Tänkte faktiskt blogga imorse innan jag begav mig till skolan men det blev inte riktigt så eftersom att det inte gick på mobilen. Laddade bara hela tiden. Hoppas det funkar nu iaf, alltså nu när jag faktiskt för en gång skull sitter vid datorn... Annars så blir jag ganska suur! :((
 
Aja, idag var sista dagen som vi gjorde det här med framtid blablabla... Så imorrn börjar vi med helt vanliga lektioner. Har musik imorrn! :DD Haha, fast sen så har jag NO TVÅ GÅNGER!! Som att inte en vore nog lixom :P :O Ja men sen får jag ju träffa mina nya lärare och sånt också så det blir ganska spännande :)
 
Efter skolan idag var Liniis här. Höll mest på med mobilerna, så sociala som vi är (not) Men det var ändå kul :))
 
Nä men vi hörs senare sweeties! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback