"
"

Bara för att jag har väldigt tråkigt!

DATUM: 2012-12-19 / TID: 12:23:44

Okej jag har total bloggtorka just nu så jag tänkte faktiskt köra på lista nu. Börjar idag hade jag tänkt.

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Några personer jag ser upp till
Dag 5 - Ett land/plats jag vill resa till och varför
Dag 6 - Bilder på mig från min barndom
Dag 7 - En person som kommit mig nära på kort tid och varför
Dag 8 - Favoritlåt/ar
Dag 9 - Mina favoritbutiker
Dag 11 - Någonstans jag vill åka just nu
Dag 12 - Bloggar jag läser
Dag 13 - Jag i framtiden
Dag 14 - Min familj
Dag 14 - Bästa vän/ner
Dag 15 - Bilder på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritårstid
Dag 17 - Jag i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Din favoritfilm/serie
Dag 20 - En person jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - I min handväska
Dag 22 - Mina favoritplagg
Dag 23 - Bilder från min senaste födelsedag
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback