"
"

Bra dagar!

DATUM: 2012-12-26 / TID: 13:14:58

Hejhej! :)
Vet att jag inte har bloggat men ja det har ju varit julafton och sånt och då ska man ju umgås istället för att sitta framför
Datorn/TV.n. Men nu ska jag iaf försöka att uppdatera lite då och då. Kmr ju åka till Dalarna snart men jag kanske kan fixa några tidsinställda eller nått...

De här dagarna har varit jätte bra. Fick jätte fina presenter (bilder Kmr senare), god mat och en massa glädje :) alla andra bekymmer har jag lagt åt sidan ett tag. Känns så otroligt bra med jullov också! Behövde man verkligen :) hoppas ni har haft en bra jul också.

Idag ska jag och pappa åka in till stan ett tag och shoppa upp alla presentkort och sånt, sen bär det åt till farmor. Ska äta lite lunch och så. Liten jul i efterskott eller vad man nu ska säga.

Men nu ska jag göra mig iordning :)
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback