"
"

Godnatt!

DATUM: 2012-12-26 / TID: 23:47:50

Idag var jag och pappa hos farmor. Men var först i täbycentrum och köpte 3 barlocker till mitt armband. Sen tänkte jag även gå till hollister som också ligger där (har presentkort där) men var så sjukt mycket folk så orkade inte ens gå in! Usch. Så får handla där någon annan gång helt enkelt.

Sen hade jag ju tänkt att ladda in bilderna på mina julklappar men får bli imorrn. Skulle egentligen till Alice imorrn men mamma blev sjuk så vi kunde inte åka. Saknar henne så... Vi har typ inte träffats på ett och ett halvt år, Helt sjukt!

Nu har jag precis tagit på mig min nya pyjamas. Jätte mysig! Sen har jag gjort en chai-latte och nu ska jag snart sova!

Godnatt så hörs vi imorrn sötisar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback