"
"

Gott nytt 2013!

DATUM: 2012-12-31 / TID: 21:59:03

Jag är ledsen än en gång att jag inte bloggat, jag har inte orkat. Har haft vinterkräksjukan men nu är jag bara förkyld, febrig och hostig.

Jag hoppas att ert nyårsfirande är mycket bättre än mitt. Hela familjen skulle egentligen varit i Dalarna nu som vi alltid brukar vara vid nyår men hela familjen är sjuk så därför bestämde vi oss för att vara hemma. Inte så kul kanske men ja... Man gör ju det bästa utav situationen.

Dagarna som sjuk har inte alls varit kul. Jag har t.ex inte alls haft matlust. Första dagen åt jag ingenting för att jag mådde så illa! Så jag har typ gått ner 4 kg :O men nu kan jag iaf äta. Inte i lika stora mängder som innan jag blev sjuk då men det är alltid något.

God fortsättning på er alla läsare! :)
(Bild från Google)


Kommentarer
Postat av: Klara

Gott nytt år! :)

2013-01-01 @ 20:15:19
URL: http://KM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback