"
"

GLAAAAAD Tjej här!! :D

DATUM: 2012-02-27 / TID: 16:44:30
Så har inte kunnat blogga förens nu eftersom att jag vaknade kl. 11.00 idag o då skulle jag direkt göra mig iordning för att åka till bro där jag o mamma skulle byta glödlampa på bilen och titta på en ny bil o ja. Sen handlade vi också.

Så var även till tandläkaren idag o var grymt orolig inför det. Hatar att gå dit :( Men vet ni vad? Jag hade inte ett ända hål och tandläkaren sa t.o.m att jag hade jätte fina tänder :O Trodde att jag skulle ha fem hål eller nått :P Så nu ska jag bara fortsätta med det jag gör, alltså borsta morgon o kväll o ja :) Blev jätte glad!! :D Det ända som jag hade var lite frätningar på tenderna. Måste antagligen sluta med mitt kolsyrade vatten som jag brukar dricka nästan varje dag :( O jag som gillar det. Eh, det funkar nog tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Trackback